Packa

Igår hade jag ingen motivation till att få ner något här på bloggen.

Två vänner till mig var hos mig och fikade och den ena hon ska åka till Turkiet  veckan innan vi åker till Bulgarien. Så det blev lite prat om det.

 En fråga? Varför har vi kvinnor sådana bekymmer med vad vi ska ha med oss när vi reser, jag är helt otrolig när det gäller att packa jag kan ha med mig 5 par skor och fyra-fem ombyten bara för 24 timmars kryss. Är det normalt? Jag undrar hur jag ska packa nu när vi åker till Bulgarien, har redan ångest över vilka kläder som INTE ska med. Jag tänker alltid så här; tänk när man står där och så tänker man, VARFÖR tog jag inte med just den? Jag vet att man inte kan ha hela garderoben med sig men ändå. När vi är ute och reser så väger alltid min resväska mest, har jag inte med mig det jag vill ha så köper jag det och då blir det tungt..... 

Ska börja se över vad jag ska ha med mig till Bulgarien. Min väska brukar väga mellan....

Vad tror ni?

1) 10-15

2) 15-20

3) 20-28

4) 28-32

//Bettan


Kommentarer
Postat av: syster Yster

jag säga 4 an :) men jag tror du glömt en etta före på alla "ASG" .Ta med en väska så du kan lägga ner allt du köper där nere me..de brukar ju bli en del :D.Puss <3

2009-05-13 @ 15:03:41
Postat av: Bettan

asG ja, om jag fick så skulle det nog vara en etta framför:)får ta ett extra plan bara för kläder och sakerler..

2009-05-13 @ 15:09:31
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0