Till mina arbetskamrater.

Och alla andra som läser bloggen.

Tack för att ni är dom ni är,saknar er och alla skratten och alla "tråkiga" natt skämt som ibland redan kommer när vi går på eller som börjar ungefär vid 04.00 tiden. Hoppas ni alla mår bra!
Jag mår bra, dom första dagarna var inte roliga men nu är det mycket bättre. Svullnaden har inte riktigt lagt sig men det kommer , värken är nästan helt borta. Och jag är jätte nöjd.

Många kramar till er; Jenny, Louise, Kicki, Lotta, Ann-Charlott och Anna.

//Bettan


Kommentarer
Postat av: Maj

Jaha Okej ! hur går det då? att ni delar blogg?? :D

2009-05-09 @ 13:23:01
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Maj

Jaha! nej vad roligt! riktiga vänner liksom! Har en bra vän jag med som det funkar jättebra med. skönt med äkta vänskap.



ska börja på läsa er blogg lite mera då! ^^:)

håller på tänka ut en bra bloggdesing åt mig

2009-05-09 @ 13:41:28
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0