Vilken kväll..

...det blev igår. Jag och Emma mötte upp Maggan vid Snaps på Medis, där satt vi i solen och hade jätte trevligt, synd att Emma var tvungen att gå på bröllop. Nemo och hans kompis kom förbi och vi sa att vi måste gå senast kl 18.00 för vi ska in till Kungsan, vi pratade och tiden gick ,rätt som det var så var kl över 19. Hungriga som vi var så hamnade vi på Patricks(vet inte hur det stavas) där åt vi jätte god mat och drack vin till. Jag träffade en jätte trevlig tjej där, Bettan hette hon*ler*. Vi satt och pratade hur länge som helst och såklart om mina tuttar. Hon har oxå tänkt tanken men är inte just nu i den fasen i livet där det passar henne , hon var 40 snart och hade två tonårsbarn. Det kändes som vi kännt varandra i flera år.

Här rusade tiden oxå iväg, Kungsan, helvete vad är klockan? 21.30 ca. Ops, vi måste gå, Nemo och hans kompis var kvar. På väg in till Kungsan får jag ett mess, en vän till mig är där inne med hennes vänner, vi möter upp dom.Det var jätte trevlig lite nya bekanta är aldrig fel. Ni kan aldrig gissa när vi var i Kungsan, jo kl 21.56 det slutar kl 22. Vi hörde iaf en låt.*asG*.

Sen fortsatte kvällen till någon pub på Drottninggatan, vet inte vad den heter. Jag och Maggan och en av tjejerna  gick till Mouse Club. Ett litet med väldigt trevligt ställe, kunde ha varit lite högre ålder på dom som var det men vem bryr sig musiken var bra,  spelad av DJ Inca, och sällskapet var ju trevligt. När vi suttit en stund så kommer Nemo och hans kompis och det blir en fröjd för deras ögon med alla tjejer men tyvärr ingen av tjejerna var ju där för att träffa en kille.*ler*. Men vem vet kärleken är ju blind så.....

Kvällen slutade med att jag och Maggan gick därifrån vid 0245 och Nemo och hans kompis stannade kvar, dom skulle sedan fortsätta till Patricia. Får höra med honom idag om dom gick ensamma eller fick sällskap av någon/några.

Jag var hemma kl 04.00 ungefär och uppe med tuppen kl 08.00 . En powerwalk och frukost har nu gjort susen för början på en ny  galen kväll.....

//Bettan

Kommentarer
Postat av: DragonPH - MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

Hej !



Var ett tag sedan... händer i ditt liv ? ;)





kramen

2009-05-17 @ 10:18:18
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0