God Morgon Världen =)

Hoppas ni har sovit gott och att ni haft en fantastisk helg för det har jag haft =)

I fredags var jag på en dejt, där jag fick välja film hör och häpna, en riktig gentleman ;), men kanske borde han inte låtit mig välja film med tanke på att den var så pissdålig att man bara ville gå därifrån... The Box hette den och den borde inte tillåtas visas på biograferna.. *suck* Kommer väl aldrig mer få välja film..
Hade en jättetrevlig kväll, ja ni vet så trevlig att jag gärna gör om det igen.. Det verkar som att det blir så oxå =)

Sen i lördags åkte jag hem till Anastacia och åt en fantastiskt god middag, drack vin och skrattade så tårarna rann.. Fick en massa gulliga mess oxå.. En bra lördag helt enkelt..

Igår söndag så hämtade Under Bar mig i nynäs mot att hon blev bjuden på middag ;)... Den dealen gör jag gärna, hade faktiskt bjudit henne på middag vilket som kan jag villigt erkänna.. Gillar sällskapet =)

Idag får jag middagsgäster igen, det är Bettan & Nemo som kommer för att äta min fantastiskt goda lasagne =)

Igår kom barnen hem oxå, skönt att få kramas lite.. Men tyvärr så hade min dotter inte sin bästa attityd, åh det blir ju konsekvenser då oxå... Men vi löste det tillslut även om hon är missnöjd!

Emma



Kommentarer
Postat av: Under Bar

Och jag kan erkänna att jag hade hämtat dig även utan middag... Kram!

2009-11-16 @ 12:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0