Inatt..

..när jag var på jobbet så var det dax att ta influensavaccinet. "Galen men underbar" skulle oxå ta den men nu hör det till att hon är så sprut rädd. Tror det tog 20 minuter innan hon fick sprutan, vi var 4 st som tog den samtidigt, bra att man jobbar på sjukhus så man slipper stå i alla köer för att få den. Man tar den ju inte bara för sin egen skull utan jag säger att folk ska ta den pga ; tänk på alla gamla, sjuka och alla barn som inte får ta den, för om inte vi andra tar den som är friska så kommer vi att göra att det blir flera som blir sjuka i influensan. Nu tycker iof jag att det är ett otroligt hysteri runt det här men som sagt man vet inte om några år så kanske det var en j..... tur att det var så många som tog den just nu....

Man ska vara rädd om varandra och inte bara tänka på sig själv....


Och nu var det dax att göra sig iordning för en sista natt med gänget, sen är jag ledig under helgen.

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0