Många längtar..

...till julen, för att sätta upp granen, stjärnorna och tomtarna men tyvärr är inte jag en av dom personerna. Det finns ju alltid två sidor av allt, men jag tycker inte julen är något "himmelskt" jag tycker bara att alla människor blir stressade, osams och kastar pengar på saker som man egentligen inte behöver men eftersom det är JUL så köper folk saker bara för det.

I år har jag bestämt att mina barn inte ska få några julklappar dom ska få UPPLEVELSER, nu kan jag inte skriva ut vad det är eftersom dom båda läser bloggen, men jag vet att dom kommer att uppskatta dom jätte mycket.

Vad tycker du om julen?

Köper ni massa julklappar?

Vad är din bästa julklapp du fått?

Har du fått någon upplevelse någongång?

//Bettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0