Slut jobbat...

...för den här perioden, nu är jag ledig till nästa tisdag ( börjar egentligen på onsnatt) då ska vi ha utbildningsdag, efter det ska vi gå ut och äta. "Galen men underbara" fyller år då så vi får se om det händer något spännande!!

Idag ska jag hem till Emma på middag och träffa Nemo,  det var ett tag sen vi sågs så det ska bli jätte kul.
Jag ska få Lasagne med hot aioli, det är sååååååååååå gott!

Vaknade kl 14 idag och känner att jag ska nog ta och lägga mig och läsa ut min bok, Camilla Läckbergs, Sjöjungfrun. Jag blir så seg när jag har jobbat hela helgen och sen bara sover några timmar, jag är som ett barn behöver sova 8-10 timmar för att känna mig pigg. Men när jag går av så är det bättre att gå upp i tid och sen sova som en klubbad oxe på natten.....


//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0