Sovit!,

Det har inte blivit mycket sömn sen i torsdags. Först var jag i Göteborg, det var helt underbart. Va på en mysig och väldigt trevlig restaurang, Sjöbaren, där jobbar världens bästa och mysigaste kock. Va på Liseberg på julmarknaden,  jag och Maggan vi tog kort på oss två och Tomten, åt god mat och drack vin. Direkt från tåget, hem in i duschen och sen byta om för  80talsfesten i lördags. Inatt har jag sovit som en stock, tror jag sovit i ca 11 tim, det var verklligen behövligt.


Nu är det gymet sen ska jag hem till Leopardpuman på fika. Sen hem igen och fixa lite för jag ska jobba hela veckan, först är det två nätter, sen jobbar jag fre, lörd och söndnatt.

Ha en bra förmiddag.


//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0