Dagen i stort!

Jag har sovit som en klubbad oxe inatt, vaknade 0800, väckte min son och somnade om igen till kl 1130, snacka om panik. Nu har jag iaf; städat hela lgh,tvättat,  trapptränat, powerwalk och tagit en promenad med hundarna.

Dax att gå igenom mailen. Jag har fått tag på en fotograf, en tjej som jag fick jätte bra första kontakt med, ska provfota inom kort så får vi se hur det kommer utvecklas.

Min hudvårds och make-up utb går jätte bra, jag tycker att det är så kul, mycket data och pappersjobb. Men när jag kommer in i det mer så kommer det bara rullar på..

Jag skriver dikter och skriver på en bok, har fått förfrågan om jag vill delge mina dikter med andra, men jag vet inte, jag måste verkligen tänke igenom saken, så vi får se...

Ikvälll ska jag träffa en vän och en underbar kvinna...

//Bettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0