Hej mina vänner..

.. hoppas ni som läser mår bra..

Själv är det kaos här hemma, 6 kattungar som rasar i vikt och jag som försöker stabilisera det.. Det blir nog bra bara man får ett par dagar på sig..

Nära nära och jag pratar med varandra i telefon varje dag.. Tycker han har verkat ointresserad igen men vet ni jag orkar inte ta tag i det.. Som sagt hans förlust, att tro att mitt intresse kommer finnas kvar ja vad ska man säga om det??? Skulle inte tro det.. Jag kräver inte mycket men mer än så här iaf..

Men jag blir ju självklart glad när han ringer, det blir jag.. Hans mjuka röst berör lika mycket som förut.. Men...

Ikväll har jag varit hos Hans-Åke och hjälpt honom packa innför sin österrike resa.. Förväntar mig ett satans gott vin tillbaka som tack för hjälpen.. *leR* Som jag kan dricka efter den 23-24 oktober då min vita månad gått..

Ja utmaningen går bra i den bemärkelsen att jag tänker på vad jag äter och det har inte blivit en droppe alkohol nu.. Känner att jag både mår och sover bättre.. Så det kommer bli väldigt mycket vit tid framöver..

Sov gott, så hörs vi imorgon igen

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0