Igår tog mitt tålamod...

..slut..


Säg inte till mig att du ska vara ärlig och sen inte är det.. Säg inte A till mig för att sen börja hymla om B.. För det är bara för att föda griller i mitt huvud..

Jag förstår om du tycker att jag hängt ut dig, men vet du det skiter jag högaktningsfullt i.. För du LJÖG för mig igen.. Du sa jag ska lägga korten på borden för alla.. Jag ska vara ärlig mot alla inblandade.. Igår fick jag det svart på vitt att du fortsatt ljuga..

Jag har pratat med alla inblandade, jag har lagt korten på bordet och sagt så här såg det ut.. Jag har förklarat varför jag anser att du fött mig med lögner ändå från Februari!! Det är inte vänskap det är ett jävla falskspel som du kan behålla för dig själv..

Jag trodde du ångrade dig, jag trodde att du menade allvar när du sa förlåt.. Jag trodde du menade allvar när du sa jag ska vara ärlig nu..

Istället tror jag att en person blev väldigt förvirrad igår, väldigt besviken och ledsen om den personen inser vilka lögner du serverat.. Hur vänskapsband brustit pga dig.. Eller så lyckas du ljuga dig ur det här igen.. Men jag hoppas du förstår hur illa du gör den här personen i långa loppet..


Åhh jag hoppas du förstår vad du har förstört för mig.. Vilka diskussioner som just nu är.. Ville du bryta fler vänskapsband?? Vem vet du kanske lyckades...

Emma


Kommentarer
Postat av: Jag

Men du.... Denna person är inte värt allt besvär... De bästa är att ha så lite som möjligt med henne att göra...



Kramis

2009-10-21 @ 12:51:16
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja för mig är hon raderad.. Insåg igår att allt som hon sagt är ett spel för galleriet och det kan hon behålla för sig själv!



kram

2009-10-21 @ 12:58:33
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0