Ikväll blir det...

tjejkväll hemma hos Mette.. Men det blir inte bara jag och Mette utan den vackra och underbara kommer oxå..

Ska bli så härligt och bara sitta och prata, levande ljus, vin för dom och vatten för mig *s*....

Känner på mig att det blir en hel del skvaller oxå, om inte annat lär väl Andreas med fru komma på tal, jag och Mette skrattade förut när jag var därinne på kaffe..

Gud så patetiskt, att höra av sig igen bara för att få visa att det blev dom.. Att först skriva hur dåligt alla mår och att barnen ska behöva flytta på sig, för att en vecka senare säga att ja vi ska leva tillsammans.. Hon kunde väl bara skickat det från början.. Eller ville hon kanske försöka såra mig lite till, sparka lite på mig.. Men tyvärr så sårar hon inte mig med att det blev dom.. Eftersom jag skulle aldrig nedlåta mig till att ta tillbaka någon som haft ett 5 månader långt förhållande med någon vare sig det handlade om kärlek eller sex.. Att kunna nästan åka direk från den andras säng hem till den andra och låtsats som ingenting, ligga och messa den andra när hon sover..

Hade aldrig förlåtit, aldrig någonsin..

Men hon lever väl på det skitsnack han fött henne med om mig..

För det var ju så hon skrev att hon sa inte vissa saker till mig av respekt för mig för hon ville inte såra mig..  Såra mig med vadå?? Att Andreas pratat skit om mig, sagt vad?? Att jag är fet, ful, äcklig?? Sjuk i huvudet, korkad??

Om det handlar om det skulle ju jag fråga mig varför man fortsätter träffa någon i 5 månader om man känner så.. Finns ingen vettig människa som gör så..  Fast det är klart var är han vettig!! *asg*
Sen har han väl sagt att han fortsatte träffa mig eftersom han var rädd att jag skulle leta upp honom.. Ja menar hur jävla långsökt är inte det???.. Eftersom jag till och med har mess i min telefon där han säger att han inte vill släppa mig.. Åh jag svarar att det kanske är det bästa... Åh han svarar nej jag kan inte leva utan dig helt.. Kanske borde hon få läsa min mobil med över 500 mess mellan honom och mig.. Åh det är bara mess fram tills det tog slut helt i slutet på maj..

Gud vad skönt att äntligen få skriva vad jag vill igen!! Hon skrev själv att hon inte skulle läsa här mer och dessutom radera mitt nummer.. Så jag känner mig totalt fri när det gäller dom....

Nu går jag ;)

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0