Jag är inte ett dugg..

.. rädd för att säga vad jag tycker.. Men jag vet inte vad som gör att jag har så svårt att säga nu räcker det.. Vad är jag egentligen rädd för?? Ja att det kanske skulle sluta att ringa i min telefon, att jag inte skulle få höra den mjuka rösten..  Att jag skulle vara tvungen att förstå att att jag faktiskt inte är speciellt intressant..


Kanske är det grejen att det är första mannen som betytt ngt sen Andreas.. Att jag kämpade så mycket att lita på honom.. Hur dåligt jag mått under den här tiden , hur jag kämpat med mig själv.. Han har ingen aning om hur jag läst hans mess, mail på ansiktsboken , analyserat hans samtal och hela tiden kommit fram till han ljuger varför skulle han tycka om mig.. Så har jag mått..


Kanske borde jag sagt till honom, ursäkta mig men du får mig att känna mig så totalt ointressant när du ringer pratar 5 minuter och sen avslutar med nä nu ska jag se på tv vi hörs puss... Eller när du inte svarar på mina mess.. Vet du det känns..

Han ville att jag skulle bo hos honom nästa gång jag kommer till göteborg, visst jag ville det själv och sa ja... Men tror inte han att det behövs mer för att behålla mitt intresse än det han håller på med nu??? Inte för att vi har ett förhållande absolut inte... Men inte kommer jag åka hem till någon som behandlar mig som om jag vore för att utrycka mig ärligt ett halvtaskigt ligg som är bra att ha vid rätt tillfälle!! För det är ju så det känns att han bara vill ha sex... Åh han som pratar omkull dom flesta borde ju inte ha problem med det..


För en sak har jag iaf kommit fram till och det är att så jävla ful är jag inte att jag måste plocka upp småsmulor lite här och var..

Som sagt jag har tröttnat!! Han har säkert massa gulliga tjejer på lager som han kan ragga upp isället för att såra mig!!

Emma


Kommentarer
Postat av: märta

Jag tycker du e bättre Emma än att sitta och grubbla över en man. Med ålder kommer klokhet,säger man. Lita på den klokheten,lita på den inre rösten. det e den som spelar roll. Hjärtat e den svaga länken, det e den som gör oss tjejer så lättåtkomliga och lätt förstörbara. Vi har fått den kvinnliga intuitionen för att kunna kämpa emot och va det starkare könet.



Det hela låter kallt och opersonligt. Man kan gråta inga problem, man kan va arg och ledsen och förbannad. Men till slut ska man lägga ner och va en kvinna. Visa att man vet sitt värde, för du tjejen har ett högt värde.

2009-10-05 @ 23:15:04
Postat av: Emma

Märta!! Tack, ditt inlägg värmer och jag tar till mig det du skriver..



Någonstans måste man som du säger inse sitt eget värde!!



Stor kram

Emma

2009-10-05 @ 23:24:03
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Olga

Det blir absolut hans förlust om du bestämmer dig för att gå vidare utan honom som ett inslag i livet. Dina känslor, din värme, dina intuitioner och din livsstil passar inte ihop med honom. Du kan bättre och är värd någon som vill ha dig för att du är du, någon som vill ringa och messa för att han vill känna sig nära dig, någon som har respekt för din person och ditt liv som du kan ge det samma, någon som trivs i ditt sällskap med den du är utan att du ska försöka visa upp ditt bättre jag för att det ska duga, någon som får framtidsplaner i sitt huvud när han tänker på dig, någon som är stolt över att få vara din pojkvänn. Framför allt behöver du en kille som vågar vara mjuk och samtidigt kan sätta ner foten, en kille som klarar av att utrycka sig och inte är rädd för diskussioner, en kille som är ärlig rakt igenom, en kille som klarar av att visa sin kärlek till dig i annat än bara sex, en kille med självförtroende som gärna stärker ditt självförtroende genom sitt sätt att vara, en kille som vill planera sin framtid med dig, en kille som berör ditt inre och som gör dig ointresserad av andra män. Han finns och du ska inte nöja dig med något mindre.

2009-10-06 @ 01:07:39
Postat av: Emma

Olga... Kan man bli annat än glad när man läser dina inlägg???



Tack för dina fina ord och din fantastiska vänskap!!! Ser framemot en galen ludvikafestival nästa år och en massa bus fram till dess!!



Massa kramar!!

2009-10-06 @ 05:50:56
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0