Jag har skrivit tidigare..



..att du är en av dom smartaste kvinnor jag någonsin träffat.. Nu vet jag att jag hade fel du är en av de mest manipulativa kvinnor jag någonsin träffat....

Att du ens kan stava till ärlighet är mig förundrat då du inte har en aning om vad det är för ngt..

Allt det du kämpade för att hålla hemligt för mig vet jag nu, ja kanske inte allt men en hel del.. Jag frågade och fick svar som jag aldrig trodde jag skulle få.. Hur kunde du hålla allt isär??

Dom lögner som du sagt om alla.. Den enda som verkar ha klarat sig är jag.. Varför vet jag inte..

Skulle kunna skriva ut hela historien blotta dig totalt men vet du vad?? Jag orkar inte..

Så vem är du egentligen den maktgalna chefen eller den där tjejen som är så undergiven att det blir lite kinky?? Eller inte lite heller..

Eller vet du vad jag är inte ett dugg jävla intresserad... Tycker mest synd om alla nya människor som du kommer manipulera...


Emma


Kommentarer
Postat av: Jag

Oj oj oj... Trist sånt när man upptäcker att de man tror är ens vän ...visar sig vara något annat...



När jag o pappan till mina barn separerade så pratade jag mkt med en "väninna"...Jag var ju så tvhågsen...Visste inte hur de skulle fungera eller något... Var rädd o orolig... Hon lyssnae o gav goda(?!) råd...



En vecka efter att han hade flyttat ut flyttade hon in hos honom... De visade sig att de haft ett förhållande bakom min o hennes mans rygg i 6 månader??!!!



Där kan man ju fundera lite över, hur en människa kan vara så bakfalsk!!



2009-10-05 @ 08:20:19
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0