Jag kan ju inte bara...

.. hålla mig.. Saknar att skriva när jag inte är här...


Vad ska jag säga det finns någon som får mig att bli totalt galen...


Frustrationen blir så stor att den till slut brister.. Istället för att bli förbannad så blir jag ledsen.. Fast för vissas skull dom vara glada när jag gråter istället för att jag blir så arg att det kokar över.. Dom som har drabbats av mitt humör vet att det är enklare om jag gråter..


Sen fortfarande så är det en idiot som ringer från hemligt nummer.. Allvarligt.. Jag anar vem det är, men jag vägrar svara så idioten kan sluta ringa helt enkelt..

Senare kommer det komma bilder på hur fint det blivit hemma.. Har städat hela dagen men nu ger jag liksom upp.. Är helt färdig..

Jag och sonen ska upp till Bettan och fira hennes son som fyller år idag..


Emma

Kommentarer
Postat av: Sun

Var inte ledsen Emma! Imorgon ses vi då ska du få en kram!

2009-10-10 @ 22:02:48
URL: http://www.hanky.se/sun a
Postat av: Emma

Gumsan är absolut inte ledsen längre.. Orkar inte vara det.. Blir mest irriterad.. Men har hittat saker att göra för att fördriva tiden!!

2009-10-11 @ 10:02:14
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0