Jaha så var man ..

.. hemma ..

Pratade med Nära nära eller faktiskt Djungelmannen, han är inte längre Nära nära.. Han var det förut.. Men inte längre.. När jag pratade med honom var han på jobbet... Han hade en kollega där som undrade om vi dejtade men så säger han nej vi är KK.. Minst första tanke var äntligen förstår han och jag varandra.. När vi hade lagt på så andades jag ut och kände nu är vi på samma våglängd.. Hade jag brytt mig hade jag blivit ledsen, känt mig smutsig.. Men känner nu bara att japp så är det :)

Satt och skrattade för mig själv, nu förstår jag varför jag börjat må bra igen.. Jag har släppt.. Förstår ni jag har släppt.. =)..

Jag har släppt Nära nära och ska nu åka och träffa Djungelmannen och absolut inget annat ;)

Vem vet nu kanske jag borde tacka ja till det andra ;).. Eller nä han är fortfarande 20 år och jag kan inte hantera sånt.. Ja menar det är Barnarov.. *asg* Fast satans smickrad kanske man är ha ha ha ha

Men ska bli skönt och berätta att jag släppt till Hans-ÅKe han var ju lite orolig att jag skulle fastna och må dåligt igen.. Men han behöver inte oroa sig längre... Han kan få bjuda på kaffe snart igen tror jag =).. Eller varför inte vin den här gången  ;)

Hi hi hi..

Ja du Magda vad säger man???? =)

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0