Jaha så...

.. skulle jag rensa min ena mobil som ska bort..

Tog bort 250 mess från Andreas som han skrivit ja bara under april och maj då jag använde den telefonen.. Var ju tvungen att läsa lite..

Kändes faktiskt konstigt måste jag medge och på ett sätt fick jag lite ont i magen..

"Tänker bara på dig" "Tänk om det fick vara vi"

Eller det där han berättar hur han sitter på jobbet och lyssnar på kärlekslåtar och tänker på oss..

Ja men det var bara att trycka radera..

Men herregud 250 mess med kärleksförklaringar och jag var bara ett hål.. Fan jag måste varit ett satans bra jävla hål *asg*

Emma =)

Kommentarer
Postat av: Olga

Ha ha ha, Han måste ha jobbat hårt för att få lite kärlek. Frågan är om han var så utsvulten på kärlek, om han trodde att han måste kämpa så enormt för att vara säker på att få något, om han har ADHD och är rastlös eller om han bara tyckte att det var spännande att leka med mobilen. 250 mess på två månader för att få stoppa dit den.... Någon stans felar ju informationen i alla fall. Tror nog att det är frugan som fått en felaktigt pressenterad bild av vad som pågått

2009-10-20 @ 23:24:27
Postat av: Emma

Ha ha ha.. Ja du allt är ju relativt..



Men hon är säkert nöjd och tycker att livet leker.. Med tanke på att han har ju faktiskt pratat skit om mig, och talat om hur "värdelös" jag är.. Men ändå så bra att han återkom vecka efter vecka i 5 månader..

Han pratade ju skit om henne till mig.. Ha ha ha ha...



I mina ögon väljer hon att stoppa huvudet i sanden och skylla allt på mig =)

2009-10-21 @ 12:44:11
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0