Kom och tänka på..

.. att Bettan sagt att jag ska följa med henne till Katrineholm någon gång och hälsa på hennes syster och hennes dotter.. Vore ganska skönt att göra det snart faktiskt..

Finns ju säkerligen en del att titta på.. Får vi tråkigt så kan vi väl alltid leta upp idioten med fru.. Hi hi hi..

Kanske man skulle berätta för honom att hon hörde av sig till mig via hans gamla nummer.. Och att hon fortsatte läsa min blogg.. Eller ta en diskussion med henne öga mot öga, att jag tycker hennes senaste tilltag var under precis all kritik..

Åhh det gör vi Bettan, när åker vi???

Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

Oj oj oj...Han skulle nog får liiite ont i magen om han fick se dig...komma gående efter vägen!!

2009-10-17 @ 18:44:23
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja säkerligen... Men av någon anledning tror jag nog hon skulle få mer ont i magen.. För jag har svårt att tro att han vet om att hon kontaktade mig ler..



Men som sagt vill du följa med vi kan leta efter dom tillsammans ;)

2009-10-17 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0