Sitter just nu och pratar med...

.. Magda på msn.. Meningen var ju att jag skulle sova men kan liksom inte slita mig hi hi...

Så nu har jag stängt ner Facebook och gjort mig offline på msn och ägnar mig bara till våran konversation.. Tänk att vi har så mycket att prata om när vi sätter igång...

Häromkvällen blev det väldigt sent, har sett på hennes blogg att hon skyller på mig.. Så jag vill passa på att säga att det bara bara var hennes fel *s*

Mobilen har varit avstängd på ljud hela kvällen och ska så få vara tills jag går och lägger mig..

Skrev min status på ansiktsboken idag och undrade om jag var bortglömd.. Fick svar på sms av nära nära att jag inte var det.. Blev faktiskt förvånad att han skickade det..



Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

Hmmmm...De är inte vårt fel... De är alla andras fel!!! Att vi har så mkt att prata om alltså!!!

2009-10-07 @ 23:35:04
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja skoja inte ;)

2009-10-08 @ 00:00:18
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0