Skriva, JA el NEJ...

Det finns så mycket jag vill skriva men som jag känner jag inte kan skriva här, det misstolkas , det analyseras, det är fel människor som tar åt sig av vissa saker,  det blir så fel ibland.....

Jag håller det inom mig och lägger det i min inkorg i hjärnan och tar fram det ibland när jag känner mig;  arg, glad, ledsen och när jag finner saknad...

Tankarna jag har kommer alltid finnas kvar varesig dom var bra, dåliga eller helt galna..

Jag skriver på en bok, men det är absolut inte samma sak, där finns ett syfte, ett mål här skriver man precis det som faller än in för minuten, dagen osv....

Jag funderar och analyserar massa saker själv och jag vet att det kan bli så fel, så varför utsätta andra för det?


Bloggarna är ju till för man ska kunna skriva vad man vill, få uttryck för det man har inom sig, men just nu har jag jätte svårt för det, men är glad och tycker att det är bra att bloggar finns för man lär sig massor av varandra både bra och dåliga saker, det tas upp saker som många kanske inte vågar tala om eller fråga någon om, så det är inte så att jag tycker bloggarna ska bort, det är nog bara jag som ska bort ett tag och jag kommer säkert tillbaka.....Eller så är det bara en tanke idag som inte alls känns lika i morgon.

 
Vet inte om jag ska  fortsätta blogga, sluta blogga eller om jag ska lägga det på is ett tag? Får tänka till imorgon eller har jag redan tänkt klart?


God natt och sov gott alla....

//Bettan


Kommentarer
Postat av: Majs

Sluta inte blogga!

2009-10-17 @ 00:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0