Utmaningen...

Har glömt att uppdatera hur det går med min utmaning med mig själv..

Har inte hunnit så många promenader jag velat, men har gjort 25 situps varje dag eller fler om jag orkat..

Äter inget godis, men någon kaka har det nog blivit..

Är fortfarande helt vit sedan den 26 september alltså 12 dagar och känner inte det minsta sig efter ens en liten öl eller ett glas vin!! Tjejkvällarna har jag fortfarande varit på utan att dricka och haft superkul =) Men visst erkänner att ett glas vin kommer ju bli gott när den vita perioden är över

Känns toppen =)

Emma

Kommentarer
Postat av: Sun

Du är så duktig Emma, och det syns. Du ser ut att må så bra. Och du, ett gott skratt förlänger livet. Ha en bra dag. kram

2009-10-08 @ 07:24:10
Postat av: Emma

Tack Gumman =) Ja våra liv kommer ju bli så långa med tanke på hur mycket vi skrattar!! detsamma till dig!! Kram

2009-10-08 @ 08:27:18
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0