En fralla för alla...

åh alla frallor för en..  Ja så  kan man ju beskriva våran vänskap oss i mellan ibland..

Igår när jag, Mette & Bettan umgicks så pratade vi om en massa saker, så berättade jag för Mette om när jag fick Missfall hösten 2006... Det låter inte så kul, var väl inte det heller men ändå...

Iaf så skulle jag till Sös och göra ett Ultraljud för att se hur långt gången jag var, med följde Bettan och Anna.. Dom var mitt stora stöd i det här.. När jag blir uppropad så säger jag ni följer med, gynekologen tittade på mig och jag säger igen jag går inte in utan dom..

Ja så dom följer med in och ser hela spektaklet och jag ser på gynekologen att hon inte riktigt är bekväm med att ha 2 kompisar med mig som kollar vad hon gör *s*.. I vilket fall som helst ser hon att fostret inte lever och det var väl tur att jag hade mina underbara vänner där..

Efter en massa turer då jag var tvungen att uppsöka sjukhuset många gånger pga detta, så var det dags för ett återbesök för att se om allt var ok.. Jag tar med Bettan den gången, Anna kunde inte följa med då hon jobbade.. Ja för tydligen får man inte ta ledigt för att följa sin kompis till Gyn... *s*..

I vilket fall som helst är det en manlig gynekolog den här gången, han har vare sig charm eller humor.. Han tittar misstänksamt på Bettan, men jag säger hon ska med.. När Bettan ställer sig så att vi har ögonkontakt, då säger han att där står du inte ställ dig uppe vid huvudändan.. varpå jag kläcker ur mig, ingen fara hon har sett den förut.. Jag trodde karln skulle svimma *asg* Han var inte alls road av våran underbara vänskap...

Åh det hoppas jag att ni vet både Anna och Bettan att utan er två hade jag aldrig orkat mig igenom dom 9 veckor av helvete som jag hade.. Tack!!

Sen följde ju även jag med Anna till Gyn, men hennes gynekolog hade mera humor.. Han frågade om jag skulle lägga mig i stolen *asg*

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0