God Morgon ... =)

.. Hoppas ni alla har sovit gott, själv har det väl varit lite si och så med det..

Somnade på soffan efter att ha pratat med göteborg, visserligen sa han till mig att jag skulle lägga mig i sängen men ni känner ju mig, mörkrädd som fan.. Vaknar vid tjugo i 4 tror jag av att jag ramlar ur soffan och slår huvudet i v-rumsbordet.. Aj aj säger jag bara..

Fick tillsägelse igen att sova i sängen så jag gick dit med mitt stackars ömma huvud..

Vaknade halv 8 och då kände jag mig faktiskt väldigt utvilad..

Pratat i telefon igen på morgonen och nu väntar jag på kaffet för att sen krypa ner i sängen igen i en timme tror jag.. :)

Jobbet börjar 12 så vid kvart över elva måste jag gå..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0