Har gått igenom....

..bloggen lite för att se vad vi skrivit om det här året.. (Nej har inte läst vare sig kärleksinläggen eller otrohetsinläggen )...

Så ser jag att vi har skrivit en massa urdrag ur Orgasmboken... Vissa saker är faktiskt bra att veta =)

Det här skrev jag den 27/8-08

"Tips på oralsex:

1.Ätbar chokladfärg eller smaksatt massageolja kan vara en ide för att göra oralsexet mer lekfullt.
(Nu är det så att jag prövat den här chokladfärgen, förutom att det efter ett tag smakar illa så är det ingen trevlig syn efter)

2.Ett glas vin före oralsex rekommenderas (men bara ett-dricker du för mycket blir ditt underliv bedövat och din orgasm kan utebli helt.)
Det får dig att känna dig mer säker och avslappnad, och kan få lusten att vakna. (Aha det är därför man blir så jäkla "glad" på vin, tur att man somnar direkt när man kommer hem då eftersom man annars bara skulle blivit besviken på den uteblivna effekten)

3. Hjälp till. hittar din partner inte rätt? Sära på blygdläpparna och visa var det ska slickas. Kanske kan oralsexet kombineras med lite dildo stimulans. Du kommer få en orgasm på en gång. ( Det är väl själva fan att man alltid ska behöva skriva en karta och kompass åt dom)"

----

Kommer ihåg att vissa som läste här ringde mig och bara HALLÅÅÅ vad skriver du egentligen *asg*... Ja om sådant jag tycker är kul *s*

Emma


Kommentarer
Postat av: Eva

Svar: Tack så mycket! :)



Fast jag har ju ingen att visa den för, haha förutom bloggen då :D



Bra tips om jag skulle råka hamna i ett förhållande igen! :P

2009-09-11 @ 14:54:09
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: P.S.

Massageolja och glidmedel är KLART underskattat inom sex. :)

2010-02-07 @ 18:01:13
URL: http://projectseduction.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0