Hysteriskt patetiskt..

.. är så många människor idag..

Häromdagen fick jag ett mess från Västerås (har berättat om honom förut).. Vi har inte hörts sen ja när kan det varit i våras , då han oxå skickade mess.. Vi träffades sommaren 05 tror jag , träffades ett tag men sen så rann det liksom ut..

Men iaf så får jag ett mess i veckan och jag svarade glatt hej.. Helt plötsligt kommer sådana mess som jag inte anser att vänner skickar till varandra.. Tänkte mest att han fått hjärnsläpp, det var verkligen inte sådana mess.. Han fick defenetivt inga sådana tillbaka.. Så blev han helt tyst.. Så jag skickade ett mess och frågade hur det annars var.. Så får jag tillbaka att det kunde inte levereras..

Så av ren nyfikenhet gick jag in på Eniro och ratsit och kollade upp honom.. Så visar det sig att det lilla krypet är gift *asg*... Ja menar dom måste va ganska nygifta och han skickar snusk till mig.. Måste vara superlyckligt faktiskt..

Åh eftersom jag är en sådan himla go tjej så borde jag ju skicka ett vykort till dom lyckliga och gratulera till bröllopet!! Ja det ska göra, gud va glad han kommer bli =)

SÅ snart västerås kommer det en fin grattis hälsning från *asg*


Emma

p.s Bettan skrattar så hon gråter i telefonen... d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0