Idag känner jag...

.. hur jag andas lugnt, hur jag försiktigt släpper ifrån mig alla jobbiga saker.. Natten var hemsk, ngn ringde mig 4 gånger och jag som är mörkrädd låg länge i mörkret och hörde mina egna snabba andetag...

Men nångång slumrade jag in, vaknade stressad och kom försent till ett måste..

Efter att ha suttit på verandan med dagens första varma kopp, känner jag hur jag andas lugnt.. Idag tänker jag fortsätta med det..

Åh du som ringer, var det meningen att skrämma mig så lyckades du defenetivt...

Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

Allt är väldigt upp o ner, men jag klarar mig... De är en sorg att tvingas göra detta val... För oss bägge tror jag...Men jag har inte haft nått val...

Men jag reder mig... Försöker bara hålla detta med mat o sömn...Man har ju en tendens att tappa dessa bitar...



Kram på dig....

Jag är så glad att du börjar komma på fötter igen... Är så skönt att läsa...=)

2009-09-03 @ 11:09:42
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0