Ikväll tänkte jag..

.. att jag ska gå hem och tända lite ljus och kanske ta mig ett glas vin...

Det finns en person som jag skulle vilja dela den här kvällen med och det är Magda , vi har lärt "känna" varandra via varandras bloggar.. Hon var ett enormt stöd för mig hela våren då Andreas gjorde mig så illa, hon var en av dom första att via cyberspace torka mina tårar när jag förstod att han hade en fru.. När man som mest behöver det så finns det alltid en kort eller lång kommentar från henne..

Nu är det nog mer hon som behöver uppmuntrande ord från mig.. Jag försöker verkligen att stötta på bästa sätt jag kan.. Så som hon stöttade mig, så som hon torkade dom där förbaskade tårarna..

Jag har tänkt många gånger att hon och jag borde träffas över ett glas.. Jag tror att det mötet skulle innehålla, både tårar och skratt då vi gått igenom mycket på varsitt håll!!

Vill bara med det här inlägget skicka dig Magda den varmaste kramen =)

Emma


Kommentarer
Postat av: Jag

...åhhh.... nu gråter jag ju en skvätt...Vilken go människa du är...



...kram på dig...

2009-09-21 @ 20:19:37
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0