Ja det blev..

..ingen delad vårdnad om BadAnkan.. Hon ville behålla "honom" för sig själv, så jag tog farväl av BadAnkan över ett eller fler glas vin på Eken!!

Tack underbara du för en härlig kväll även om jag var tvungen att åka hem så tidigt.. Men det var helt underbart att sitta ute och bara njuta av den friska kvällen..

Vet inte vad som hände med mitt humör men det sjönk som en sten när jag väl kom hem och hade ätit.. Så jag var lite otrevligt mot Orvar på Msn och det var inte meningen vännen.. Jag ska be honom om ursäkt så fort jag bara kan.. Inte hans fel..

Somnade före 22 tror jag och vaknar kl 2 i natt superpigg, tog mig säkerligen en timme att somna om.. Men vaknade iaf kl 0630 på ett strålande humör.. Äh varför hänga läpp över skit..

Emma =)

Kommentarer
Postat av: loppan

Där har du rätt, vafför hänga läpp över skit :-)

D bästa du kund göra va ju bara be om ursäkt, o d gjorde du. Alla har sina dåliga stunder.

Lycka till me plommonbaket!!!!

kram

2009-09-27 @ 09:47:21
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se
Postat av: Sun

Tack själv. Badankan hälsar att den saknar dig. Hoppas vi snart kan göra om det, och blir det inom 3 veckor och det tror jag att det blir, så gör vi om det fast med saft!

Kram

2009-09-27 @ 23:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0