Jag säger att jag ...

.. ska sova.. Men jag kommer aldrig så långt.. Sitter fortfarande här, lyssnar på min spotify och tänker och funderar...


Det har återkommit en bild hos mig idag i huvudet många gånger.. Jag vill inte ha bilden där jag vill inte tänka på honom.. Han ska inte ha tillgång till mig alls... Men ändå så finns det där..

Idag kom tanken på hur vi brukade sitta över ett glas vin, en massa tända ljus och bara prata..  Prata om det förflutna, framtiden , nutiden och alla drömmar man hade..

 Hur jag än försöker få det till att det var bra, så kommer ändå samma slutsats.. Hur kan jag tänka på skiten när allt var lögn.. Från början till slut, varje ord och stavelse..

Idag är en sådan dag som gör att jag funderar på sådant som jag borde raderat... Men har svårt att förstå varför han medvetet gjorde mig så illa..

Det enda jag gjorde mig skyldig till var att älska honom... Åh den kärleken tog slut i samma sekund jag såg honom med sin fru..  I samma sekund som han vände bort blicken och visade du är ingenting..

Precis just nu skulle jag behöva en kram... Nån som bara kunde säga tycker om dig för dig..

Länge sen jag hade en kväll som denna..

Emma


Kommentarer
Postat av: jessica

rösta på min blogg, vilken kändis som är snyggast :)

2009-09-21 @ 23:35:26
URL: http://hanssenjessica.blogg.se/
Postat av: Jag

...o jag bara lipar nu igen...

Jag har haft en skit dag... I alla bemärkelser...

De började egntligen för flera dar sedan... Jag har försökt få B att komma hit...För jag har kännt att vi behöver sätta oss enr o prata med varandra...Men jag känner att han undviker de...I går skulle han komma sa han...Men han kom inte... Jag skickade ett sms på morgonen...Som ahn inte svarade på??!!Då fick jag känslan av sockerdricka i hela kroppen...Usch...Huvudvärk o detta ...Isch... Sen skickade jag ett sms där jag skrev vad jag tyckte om att han avstod i från att höra av sig...



Då kom de svar...Väldigt överslätande...Om att de var så mkt på jobbet idag...Men att han skulle höra av sig i kväll...Hmm...De har han inte gjort!!!



Han undviker mig...O jag fattar... Men de gör ont... Så jävla ont...



Varför ska de vara så svårt för en karl att vara ärlig...? HAn sa här om veckan att han älskade mig MEN att han inte kunde ge mig de jag behövde!!??



Vad innebär de?? Jag bara undrar....



Ja du förstår... JAg lipar...Så de står härliga till..O jag undrar varför kan jag inte sluta älska denna idiot!!!



O med dessa ord vill jag bara säga tack gode gud att du finns här... O får mig att känna mig mindre ensam i denna eviga berg-&dalbana...



Nej de lät nästan hemskt de där...De jag menar är bara att de känns som att du förstår... Du vet att de inte är så enkelt att bara sluta älska någon...Även om de är de ända man vill göra...För att de river i ens hjärta...



Jag försöker gå vidare... Jag försöker träffa andra... Men de fungerar inte riktigt...för de saknas något...De saknas någon!! JAg sitter där med fel person... Skit också....



JAg skulle ju egentligen bara ge dig en kram tillbaka men detta blev ju låååångt...



Kram tillslut i allafall...

2009-09-22 @ 00:14:53
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0