Kan inte somna..

.. en massa minnen och tankar har kommit upp på ytan igen.. Sådant jag lagt bakom mig, sånt som jag bestämt mig för att glömma...

Att få ditt mess häromkvällen är det jobbigaste som hänt den senaste tiden.. För jag hade släppt det.. Men att förstå hur dåligt du mår gör väldigt ont.. Att du verkar tro att jag gjorde detta för att få honom..

Jag hoppas att du förstår att jag aldrig velat såra dig, att jag aldrig velat göra illa din familj.. Jag gjorde det jag ansåg bäst.. Men det är inte bara du som är sårad utan även jag.. Jag vet att du har en bild av hur saker varit, kanske är det den sanna bilden.. Jag har en annan bild och kanske är det min bild som är den sanna.. Den enda som håller i sanningen är Andreas, jag tror tyvärr att han ändrar sanningen så att den ska passa honom på bästa sätt..

Du ska veta att för första gången i mitt liv så önskar jag på ett sätt att jag aldrig gått på den där blindejten.. Jag skulle vilja radera varje minne av honom.. Men jag kan inte.. För under 5 månder var han en sådan stor del av mig att det kommer alltid sitta kvar..  Men det betyder inte att jag vill ha honom, eller längtar efter honom.. För det vill jag inte, han är ett avslutat kapitel.. Ett kapitel jag hade sagt punkt för, jag hade kommit dit att jag inte bara kände hat, besvikelse och ilska.. Utan jag kunde tänka på allt och le lite, skratta lite.. För mig så var han min i 5 månader, ingen annans.. Sen visade det sig att han hade dig... Helt plötsligt var jag inte längre speciell..

Jag menar varje ord jag säger nu.. Jag hoppas att ni på ngt sätt löser det mellan er.. Om det är att vara tillsammans eller bara vara bra vänner...  Men att ni kan fungera, hitta en tillit för er och barnens skull..

Jag tycker du ska göra det som du mår bäst av, det som får dig att fungera bäst!!


Precis just nu skulle jag behöva höra nära näras mjuka mysiga röst..

Emma


Kommentarer
Postat av: Jag

Emma sluta plåga dig själv... Du har inte nån anledning till att göra de... De är han som bär skulden till att ni alla mår dåligt... O att hon väljer att anklaga dig visar bara att hon inte insett fakta än... När man blivit bedragen av den man älskar o litar på så reagerar man ju så olika... O förmodligen är detta hennes sätt att klara av de hela... Att de är du som bär hundhuvudet...de är du som lurat honom att bedra henne...

Låt de vara... De överlever... De vet vi... De har en tung period framför sig... Men de löser sig...

2009-09-29 @ 08:50:18
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0