Ladies Night!

Igår jobbade jag och en vän till mig som säkerhetsvärdar på Ladies Night. Jag blev placerad i Green Room dom första 3 timmarna sen började vi rotera, vi hade tre platser som vi blev fördelade till.  För att vi skulle få se något av showen, så vi stod en halvtimme på varje ställe. Showen var jätte bra, men är det så här man uppför sig när man dricker? Dansar på stolarna och en kvinna sprang upp på scen. Ingen fick fota inne i Green Room så det blev inga kort där, sen var jag utplacerad precis vid scensidan, ingången till Green Room, så det blev bara lite kort på storbildsskärmen.  

Jag hade det jätte trevligt.



Kläderna för kvällen var, svarta jeans och svart t-shirt.



Suddig bild men det ska föreställa Martin Stenmark.



Magnus Samuelsson. Världens starkaste man.



Micke, Andreas och martin.

Inte världens bästa bildkvalite men lite kort blev det.

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0