"Leksak"

Du är den bästa leksak jag någonsin haft,vi lekte bra tillsammans vi hade kul tillsammans. Jag tror inte jag lekt så bra och haft så kul på länge men på något vis visste jag att leken inte kunde fortsätta , inom mig fanns en vetskap om att den här leken inte var en tillräcklig utmanning, men om jag tänker efter kanske det var den största utmanningen i mitt liv? Jag fick reda på att alla lekar, lekar man inte med på allvar utan när man tröttnat, tar man en annan leksak. I vissa lekar kan man vara flera men i den här leken då är man bara två. När den ena inte vet vilken leksak den vill leka med så måste man på något sätt ta reda på det. Det ända sättet att ta reda på det är att man måste leka klart innan man bara blir två i leken. Vissa männsikor leker hela livet och vissa hittar sin leksak för resten av livet. //Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0