Som vanligt..

..när jag är någonstans så kommer det alltid "saker" ur min mun i tid och otid... Igår när vi var på planeringsdagen med jobbet så var det ganska långtråkigt på förmiddagen sen var det lunch. Efter lunchen så skulle Jörgen Oom prata om värdegrunden, jag och mina nattkollegor satt nästan längst fram, så jag säger; (tyckte inte jag sa det högt men tydligen så att han hörde det).

- Jag; Det här blir säkert som förmiddagen, urtråkigt, trist och undra hur han börjar..

- Jörgen; Jag hörde att det var någon som trodde det här skulle bli, urtråkigt och trist? Sa han högt i högtalarna.

Men jag lovar att det var en av dom bästa föreläsare jag lyssnat på, det blev massor av skratt och mycket av vad han sa kommer många att komma ihåg.

Ja, varför inte, det blir ofta så här när jag är någnonstans, men jag bjuder på det. Det var ju inte en världskatastrof..

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0