Utmaningen Dag 1...

I natt när jag vaknade så låg jag där och funderade på en hel dag saker.. En sak jag kom fram till var att jag ska utmana mig själv att ha 3 vita veckor helt vita veckor.. Då menar jag inget vin hos Mette eller Bettan eller någonannstans.. jag ska inte heller äta pizza, kebab eller hamburgare...

Nu vet jag att Mette blir besviken eftersom vi har en kväll planerad tillsammans då vi skulle dricka vin.. Men jag får helt enkelt dricka vatten eller ngt annat alkoholfritt alternativ..

Så fram tills den 19 oktober ska jag vara helt nykter.. Varje dag kommer jag uppdatera om jag hållt eller inte.. Åh jag lovar att ingen av mina vänner skulle hålla mig om ryggen om jag ljög =)...

Så då börjar jag väl då =)

Emma

Kommentarer
Postat av: natalia

Gud så fin blogg du har, blir lite avis... =D

2009-09-27 @ 17:02:27
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0