Jag måste ju erkänna..

.. att jag följde bröllopet på tv till mina barns missnöje, eller iaf dottern.. Hon kunde inte förstå vad som var så fantastiskt med det..

Kanske för att jag älskar bröllop och romantik.. :) Eller för att det var just Kronprinsessan som fick sin Drömprins av "folket".. Någonstans ger det ju en förhoppningar om att man själv en dag ska möta sin "prins"... Hittills har han ju lyst med sin frånvaro men en hel jäkla grodarme har man ju lyckats träffa!

Måste säga att deras lycka och kärlek till varandra verkligen speglade igenom, åh hans tal till henne var så fantastiskt att tårarna kom.. Om någon bara skulle utrycka sig så en 1/5 till mig .. Har visserligen både fått kärleksbrev och fina tal tilldelade mig men inget som berörde mig som det här..

Jag tror att dom kommer bli väldigt lyckliga och att en av anledningarna är just för att Daniel är just en av folket.. Han kommer med helt andra erfarenheter..  :)

Man får väl se om man lyckas knipa sin egen Prins en vacker dag och kanske till och med får gifta sig.. Jag vet iaf hur mitt drömbröllop skulle vara..

Gifta sig i solnedgången för att sen ha en sen bjuda på massa vin och tilltugg till en fantastisk fest med släkt och vänner.. Jag behöver inte middagen och allt det storslagna.. Bara den där fantastiska vackra brudklänningen jag såg när jag hjälpte Mette välja brudklänning för drygt ett år sedan :)




Men självklart nu för att jag letade fram den här så fann jag ju nya favoriter..



B035

B233


Ja nu gäller det som sagt att hitta han den speciella grodan som man kan tänka sig att leva med...


Men jag har inte bråttom... Har fyllt 25 nu 9 gånger så jag har massa tid på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0