Har varit i ....

.. centrum och fixat saker till jobbet!


Sen så passade jag på att fika med Bettan, Challe och hennes syster Lillan.. Vi tre kögalna idioter är alla sjuka nu men det var det klart värt.. Ja även det ryggonda och fötterna som värker var värt varenda sekund :) Sen att Bettan hade 8 cm klackar och jag hade nakna fötter i ballerina skor hör inte till saken ;)

För vi hade faktiskt så roligt i kön.. Träffade nya vänner och skrattade så jag nästan kissade på oss.. Vi träffade Nathalie och hennes mamma... Nathalie måste lidit av Adhd och sockerberoende för den bruttan hon vart helt galen med en enda godisbit.. ha ha ha... Hennes mamma var hur rolig som helst.. Hon sa att Nathalie fick göra vad som helst så länge hon inte var naken.. Ha ha ha.. Åh det inkluderade tydligen att bli portad från lokala haket efter en fight med en annan tjej.. Men sjunga kunde hon.. Hon hamnade i bråk med en kille från Norrland med halmhatt i kön.. Vi var tvungna att byta plats på henne innan hon hade tryckt upp hans äggmacka i ansiktet på honom.. Ha ha ha..

Vi träffade " Familjen" som var ett härligt gäng som hade varit där förra året oxå.. Gud vad vi skrattade...

Eftersom jag i kön när den började att trycka från alla håll kom bort från Bettan och Challe så hade jag ett par som tog hand om mig.. Dom släppte inte mig en sekund.. Så himla gulliga :) Jag hoppas verkligen hon kom med :)


Ikväll kommer Fm och ska hämta Pelle Gris och äta middag med mig och barnen.. Ska göra en god gryta och sen ska vi sitta och snacka en massa skit.. Var länge sen vi hade tid till det!

Hörs senare... (Ska se om jag kan lägga in lite bilder från gårdagen)

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0