Igår blev..

.. jag så arg på någon att jag gjorde ngt jag hatar , jag slängde luren i örat.. Men blev så arg, sårad ja jag vet inte en massa känslor svallade till..

Jag gick direkt ner till Mette som håller på att flytta, hjälpte henne igår..  Vem stöter jag inte på då utanför porten, om inte mitt ex , ni kanske minns honom..



Han kommer släntrande till porten och han är inte nykter eller så var han påtänd.. Något stod inte rätt till iaf..  Som vanligt när jag ser honom så skämtar jag och skrattar "åt" honom med mina vänner.. Men det går samtidigt kalla kårar längs ryggen och jag får sån obehaglig ångest.. Är inte rädd för honom men äcklas av mig själv för att jag lät det gå 2 år långa år..  *urk*


Pratade med personen som fick luren i örat oxå, vi redde väl ut kanske eller?! Vet inte men det kändes bättre när jag somnade...

Vaknade och hade fått ett mess 05:20, skickade ett svar och 1 sek senare så pratade jag sömndrucket i telefon..

Idag känns allt bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0