Vi pratade igår

.. i telefon..

Jag var så arg, att jag skrek vilket inte är speciellt trevligt, men snacka om att han inte kan ta ansvar för sina egna handlingar..

Han talade iaf om hur han ville fortsätta det här.. Träffas varannan helg utan större krav och att jag måste förstå hur han är när kanslorna svallar från ena dagen till den andra... Jag sa att visst vi dejtar varandra på dina villkor men då ska jag få dejta andra så jag får ha mina villkor oxå.. Men nej det kändes inte alls bra för honom..

Vi bestämde iaf att vi skulle prata vidare idag då han var ute..

Åh jag gick oxå ut igår efter jobbet.. Träffade babsen.. Såg Challe sjunga, Sanna dansa och Mette skratta :) Träffade en Viktor en Andreas en Johan och en Robert... Vi hängde med dom.. Skrattade, sjöng och pratade bara en massa skit :)

Sen gick jag och Mette och satte oss på en annan bar, pratade om allt.. Hon såg att jag behövde få komma bort, sitta ner och bara vara....

Jag fick ett mess av honom kl 0316, skulle vilja träffas och prata..

Jag sa ja till det..

Idag får jag ett mess, nä vi ska inte prata....

Jaha så kan vi bocka för att jag träffat den mest konflikträdda killen..

Iaf så känns det okej.. Ledsen ja självklart..

Är bjuden på middag ikväll hos Bettan efter jobbet , där är Challe och säkerligen Sanna oxå :)

Orkar inte fälla en enda tår över honom mer... Han är inte värd det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0