Vi ska ju...

.. ha fest jag och Bettan...

En fest där vi ska fira att vi fyller 78 år tillsammans i år.. Jag fyller 34 så då kanske ni kan gissa hennes ålder ;).. Vi vill nämnligen inte fira dom där 80 åren nästa år..

Så i september slår vi till med en stor maskerad... Vi har skickat iväg en satans massa inbjudningar och med respektive så har vi bjudit in 180 personer.. *OUPS*... Nu kommer ju inte alla komma.. Vi har redan fått en del Nej men desto fler JA.. :)

Vi har ju oxå valt klädsel till alla dessa gäster, så alla har fått en roll dom ska tolka på sitt eget sätt!! Ni kan ju gissa om jag ser framemot den här festen :) Bettan och jag har efter mycket finurlande kommit på vad vi ska vara :) Åh det kommer avslöjas på festen ´hi hi hi...



Kanske blir det något sånt här ;)

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0