Idag vaknade jag..

.. hur pigg som helst...

Kanske beror det på att jag fick sova hela natten utan avbrott för vare sig vakna barn, mardrömmar eller katter som tror att dom ska ligga i ansiktet =)

Jobbar dag idag, vilket är helt okej när man är pigg.. Idag har vi utflykt till IKEA på schemat vilket passar mig alldeles utmärkt.. Rena porrbutiken för mig ha ha ha...

Sen ikväll ska första middagen serveras genom Linas Matkasse.. Lax var det tydligen och skulle vara rätt lätt att göra.. Ser framemot att få lite varierad kost hemma =) Fast på torsdag var det röd linsgryta och det kan alla glömma.. *urk*


Hörs senare =)

Emma

Kommentarer
Postat av: Maj

VAd blev det för najs på ikea då??

2010-10-06 @ 12:29:22
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0