Ledsen.....

Sitter här med tårarna som rinner ner för kinderna, känner mig helt förtvivlad... Har ju nyligen separerat och med det medförde svårigheter med barnen då jag har ett schema med kvällar och helger. Mitt ex lovade att han skulle ställa upp och hjälpa till med barnen då jag inte kunde och att jag kunde få ta barnen dagar då jag var ledig på hans vecka. Nu har han ändrat sig och jag inser att jag knappt kommer träffa mina barn vissa veckor om inte han kan ställa upp. Han kan vara så jävla dum ibland och han vet hur ledsen jag blir. Har precis pratat med hans fru som hade lovat att barnen skulle få komma idag och stanna till på fredag, men han har sagt att det ska dom inte. Så här har jag planerat en mysig kväll med mina underbara barn så får jag inte träffa dom. Det skär i hjärtat och jag känner mer ensam än jag någonsin gjort. Pratade precis med Bettan och hon blev nog ledsen av att höra mig så här förtvivlad.... Ensamheten kan vara riktigt jobbig...

Kommentarer
Postat av: Mikela

Men gumman då!! Snacka om taskigt ex, VAD har han att vinna på att säga nej liksom??? Bara att han får en än sämre relation med sina barns mor och vem gagnar det??

Inte barnen i allafall..

Kom in om du behöver en kram eller lite sällskap!

Kram

2008-08-20 @ 17:24:46
Postat av: Bettan

Du vet att jag har tel på i natt, fast jag inte får, men ibland har nöden ingen lag..Ring el messa så ringer jag upp så fort jag får tid....Faaan att jag ska jobba, vill vara hos dig nu.



Älskar dig, min bästa vän

2008-08-20 @ 18:50:46
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack va gulliga ni är!! Barnen kommer iaf imorgon, så får en kväll med dom. Han fattar inte hur mycket han sårar mig och hur mycket han sårar dom oxå med sitt beetende. Det värsta är att det mesta han säger låter precis som sin hemska mamma suck Ja det är iaf jäkligt ensamt just nu.



Bettan jag älskar dig oxå och du är min bästa vän!!



Kram Emma

2008-08-20 @ 18:53:51
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0