Nya möbler!

Nu har jag äntligen hittat dom möbler jag vill ha till hallen!! Jag kan verkligen se framför mig hur snyggt det kommer att bli!
Min hall har en vägg som jag funderat på vad jag ska ställa där eftersom den är nästan 2 meter bred!

Det här bordet ska stå där


Hur bra som helst för mig att ha alla mina sminkgrejer i!

Den här spegeln ska hängas åt andra hållet!


Tror det kan blir skit snyggt!

Sen hade jag tänkt mig en pall till den men jag tror att den här barstolen kommer att passa toppen!!


Eller vad tror ni???


Men sen ska man ju spara ihop pengar till allt oxå så det tar nog ett tag, får nog inte råd dom närmaste 3 månaderna om inte någon snäll själ ställer upp *s*

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0