Så mycket just nu!!

Följ min blogg med bloggkoll
Känner att saker och ting går i ett just nu så jag hinner inte ens sitta och skriva ett enkelt inlägg,  men här kommer det på morgonkvisten. Barnen har precis gått upp och sitter just nu och äter frukost innan skolan ska börja. Själv ska jag på lunch idag och det ska bli trevligt troligtvis för att hon har världens goaste son. Jag kan ju inte sluta gulla med honom när jag träffar honom *s*.

Igår var jag på ikea och köpte 2 fina mattor som jag har lagt i hallen.


Den här fina har jag precis när man kommer in i hallen


Och den här mattan som verkligen var stor ligger över hela hallgolvet. Jag gillade verkligen färgerna, nu är det bara frågan av vad jag ska ha i hallen för möbler hmmmm....

Nä nu måste jag fixa med barnen

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0