Ludvika Dag 2

Jag vaknar första gången av att det ringer i min mobil klockan 06:23 och det är extra jobbet som ringer och frågar om jag kan hoppa in och jobba.. Jag säger att det går absolut inte då jag är i ludvika på semester, då fortsätter människan fråga när jag tror att jag kan jobba nästa gång.. Ursäkta mig men om någon säger att hon är på semester och klockan är 06:23 ber man inte om ursäkt då och lägger på?? Tydligen inte hon, sen somnade jag om till kvart i nio och sen så passade jag på att hoppa i kläderna och gå och köpa frulle till mig och Olga..

Det är då löpet slår emot mig på fredag morgon att Michael Jackson är död, ja vad ska man säga ytterst tragiskt men jag var faktiskt inte speciellt förvånad..

Sen var det hem och lagade frulle till Olga och sen när vi hade snyggat till oss drog vi ner på stan och kollade om det fanns ngt roligt vi kunde inhandla.. Hittade 2 supersöta boleros nu till sommaren vart supernöjd =)

Sen åkte vi till Rusta och köpte en varsinn solstol och sen till Ica och handlade inför kvällen... När vi kom hem slängde vi oss i varsinn solstol och passade på att sola.. Tog faktiskt ett så fint kort i solen så *ler*



Ja jag vet, det sitter ett plåster på foten.. Typsikt mig och ha sko skav...

Sen när vi hade legat där i solen och solat drog vi oss in och jag började laga mat .. Under tiden kycklingen låg i ugnen slängde jag fram godiset och gjorde en varsinn läskande jordgubbsdrink =)



Här är den välfyllda godiskålen =)



Sen så skulle vi bestämma oss för vad vi skulle ha på oss, jag tog min nya haremsdress, med små söta blommor, bolero och ballerina till =),



Sen hittade jag ett jättesöt halsband som passade superfint till, har jag köpt på Ur & Penn för ett års sen för 5 kr , vilket kap =)

Sen började vi ju gå som vanligt när vi var klara, den här kvällen hade vi lite att roa oss med nämnligen trakasserier via mess.. Oj vad vi skrattade.. Helt plötsligt var vi framme vid festivalen, vissa saker går fort när man har roligt..

Den här bilden tog jag på vägen till Festivalen den här kvällen, himla fin tycker jag ..



När vi kom ditt var det EBBA GOLD som spelade






Ett jäkligt bra spelning om ni frågar mig iaf =).. Varmt så inåt helsike *ler*

Sen lite senare var det The Poodles som spelade





Så jäkla bra.. Tyvärr fick dom avbryta spelningen en stund då en massa ungdomar hade klättrat upp på ett tak och arrangörerna vägrade fortsätta festen om dom inte gick ner.. Efter 5 minuters vädjan så klättrade dom äntligen ner och spelningen kunde fortsätta.. Dom spelade in en Dvd under spelningen oxå som tydligen skulle säljas till hösten tror jag det var..

Efter det här gick vi till öltältet och drack lite mer och dansade.. Sen när klockan var 2 då drog vi oss hemåt.. Hälsade på Myrsloken och undrade om Grävlingen Runar skulle leta sig fram idag..

Självklart finns det en massa historier från den här kvällen och dom kommer.. Känner att jag inte orkar sitta här och skriva hela kvällen=), men nu har ni fått lite händelser från våran resa iaf


Emma

Kommentarer
Postat av: Patrik

Mmm jordgubbs drinken ser god ut:D

2009-06-29 @ 21:01:15
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Olga

Faan va kul det var!! Och va snygga alla blev när man drack så gott. Höll nästan på att rinna till när jag suktade framför The Poodles haha

2009-07-15 @ 00:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0