Personlig assistent sökes...

Jag ska troligen operera min högra hand här under hösten, jag opererade min vänstra hand våren 06 och var då sjukskriven i 6 veckor. Jag var otroligt "handikappad" i 3 veckor och hade stora problem att klara mig själv just då. Min ena katt gick på medicin så jag hade en kompis som kom hit och löste det varje dag i 10 dagar. Duscha ska vi inte ens prata om vilket jävla pyssel det var! Åh då var det vänster handen... Nu är det höger och jag undrar hur vardagen ska funka i början. Tanken på operationen skrämde mig inte alls när jag hade min pojkvän men nu när jag är ensam skrämmer den mig hur mycket som helst.. Hur fan ska jag kunna duscha?? Jag kommer ju ramla och slå ihjäl mig, räcker det inte med att jag redan är blå på knät sen min dans med dammsugaren....

Någon som är frivillig och hjälpa till???

/Emma

Kommentarer
Postat av: Mikela

Säg bara till så är det klart du får hjälp!!

Vi singelgrannar ställer upp i vått o torrt!

Kram

2008-08-21 @ 07:52:44
Postat av: Majs

Jag kan bada dig :)

2008-08-21 @ 11:25:25
URL: http://gaykvitt.blogg.se/
Postat av: Emma

Men så snällt Majs, ja bada bör man ju göra ibland ;)

2008-08-21 @ 12:36:21
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0