Brand!!!!!!!!!

Idag så skulle jag möta min dotter på T-centralen för hon skulle komma hem och hälsa på i en vecka. Jag tog bussen och när jag kommer till gullmarsplan är det kaos. Kommer ner på perongen och dom säger i högtalarna att den gröna linjen inte går, varken till eller från stan. Ok, alla väntar på dom andra tågen. Mitt i allt ringer först den ena mobilen och sen den andra samtidigt. Den första som ringer är  min älskade syster som bor  i Katrineholm, hon berättar att det brinner på Mariatorget. Hon som bor i Katrineholm vet det före mig som står på perongen,hm.. Nu får vi höra att inga t-baner går varken från eller till stan så det var bara att ringa till hennes underbara pappa och säga som det var, han kom först och hämta mig i gullmarsplan sen åkte vi in och hämtade våran dotter i t-centralen..Alla vet att jag skulle hämta henne så det ringer i ett för att dom vill veta om vi sitter i t-banan eller inte, nu känns det jätte bra att ha två mobiler.Jag tänkte först ta en tidigare t-bana men ångrade mig i sista sekunden , det kanske var en jä...tur det för annars kanske jag suttit fast med dom anda...Vi hade i allafall en jä... tur att det gick så bra men vi skulle ha fikat på vårat favorit ställe CHOKLADKOPPEN som ligger i gamla stan, men det får vi ta en annangång.

Nu är vi hemma , det blev julmust och skinkmacka istället............

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var då kaos idag, men att gröna linjen inte gick hade jag inte en aning om!

2008-12-10 @ 22:28:31
Postat av: Nicolas

ja det var då kaos idag, men att gröna linjen inte gick hade jag inte en aning om!

2008-12-10 @ 22:28:42
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: Nicolas

ja det var då kaos idag, men att gröna linjen inte gick hade jag inte en aning om!

2008-12-10 @ 22:29:09
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0