God morgon...

Nu är det sista dagen 2008. Jag tycker det känns skönt, så jag kan lägga 2008 bakom mig , för är det inte så här man säger; Man ska se framåt inte bakåt? Jag menar inte att jag vill glömma år 2008 för det året har gett mig så mycket i mitt liv som jag kommer att bära med mig till den dagen jag dör men jag vill ändå ta bort några delar av det,men jag vet jag kommer ha dom i bakhuvudet hela mitt liv men bara kunna ta fram ibland och tyvärr tänka varför gjorde jag så här? Men nu är det gjort och det är därför jag vill se framåt och inte bakåt.......Mitt år 2008 har varit så turbolent att jag inte önskar att 2009 blir det. Men önskar, är det inte så att man bara kan göra något åt det själv?  Jo, det är det, lite hjälp på traven får man nog från alla möjliga håll men det man själv vill det får man nog göra något åt alldeles själv.....Eller vad tror ni?

Hoppas ni haft ett bra 2008 men kommer få ett ännu bättre 2009.....

//Kram Bettan

Kommentarer
Postat av: Petra

GOTT NYTT ÅR!!

2008-12-31 @ 13:31:49
URL: http://inspireofpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0