Polisanmäla

Ja det är vad min dotters pappa vill göra.. En kille i min dotters klass berättade för henne idag att han smygfilmat henne och sen lagt upp det med alla information om var hon bor, telefonnummer osv på youtube . Hon ringde till exet och var inte speciellt glad, sen ringde ju dom till mig och jag kände bara hur det började koka inom. Hur fan fungerar barn idag?? Nu pratar vi dessutom om 12 åringar.
Jag bad henne att hon skulle säga till honom att jag ville veta vad klippet hette, men det vägrade han berätta för henne. Jag satt och sökte på olika alternativ men det är ju som att leta i en höstack. Ringde upp hans mamma och talade om vad som hänt och hon lovade att kolla över detta.

MIn dotters pappa är så upprörd att han har sagt att en polisanmälan ska göras och jag förstår vad han menar. Men jag hoppas ju på att vi kan lösa detta på annat sätt än det. Vi har ju ingen aning om vad denna film handlar om så det är klart man är orolig.

Återkommer med mer information!

Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Klart fan att ni ska anmäla . Vad är det där för unge !! hade blivit skit arg !

2008-12-17 @ 11:34:58
URL: http://mittvackraste.blogg.se/
Postat av: Daniel

Herregud vad skrämmande.. en negativ grej med nätet e just "nätmobbing" å att sätta "ut" andra. Hoppas allt ordnar sej! Annars bara att anmäla!

2008-12-17 @ 11:51:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Mikela

Man ska ALLTID polisanmäla såna här saker även om man gör upp med föräldrarna, det är inget man ska ta lätt på!

Jag tror mitt ex polisanmälde en pojke i vår dotters klass fyra gånger innan det ens hände något, (han slog och sparkade vår dotter dessa gånger helt okontrollerat) och numera är han placerad i fosterhem för att hans föräldrar inte orkade/kunde/ville/ ta tag i saker och ting vad gällde honom..Så jag håller med, polisanmäl!

Kan man ju hoppas att de där föräldrarna konfiskerar pojkens mobil med för ett bra tag framöver!

2008-12-17 @ 12:15:57
Postat av: Emma

Nu ordnade sig allting men jag blev riktigt rädd faktiskt! Från och med nu kommer jag ännu hårdare kontrollera vad som händer på nätet hos min dotter!

2008-12-17 @ 13:51:18
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0