Störd..........

Jag har verkligen fått störd nattsömn. Det är kanske inte så bra att jobba natt längre? Jag kanske ska börja fundera på om jag ska ta och söka ett dagjobb? Har inte sovit en hel natt sen jag gick av mitt pass i måndags. Sover 2 timmar vaknar sover en stund igen och vaknar , jag blir GALEN eller kan man inte bli något man redan är? *ASG*....Jaha, nu är jag uppe i allafall, somnade vid halv ett i natt och vaknade första gången kl 03..somnade om och vaknade 05.30. Nu är det lika bra att vara vaken och sen försöka sova i NATT som kommer....Hoppas ni har sovit gott i natt?

//Bettan

Kommentarer
Postat av: syster yster

jaaa ...de har jag sagt länge att du ska jobba dag:).Tänk på att du blir inte yngre även om du inte känner dig gammal:D.



puss puss <3

2008-12-18 @ 08:20:37
Postat av: Bettan

Jag vet åldern börjar ta ut sin rättLER...Har börjat kolla runt , vi får se....

2008-12-18 @ 10:21:39
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0