Utlöser....

Jag vet inte vad jag utlöser hos Emma när hon är hos mig. Men så fort hon ska skriva något vare sig det är på bloggen eller mess så får hon "afasi". Ja, ni vet när man inte får fram orden ordentligt varken i skrift eller tal.. Hur kommer det sig?  Är det någon där ute som kan tala om för oss varför det blir så? Om det är jag som är den utlösande faktorn eller inte*asG* ....Eller så är det så att vi har så mycket där inne (i huvudet) som vill ut så skriften kommer före talet eller tvärtom???? Ni ska  se oss när vi sitter och skriver , det är en syn för Gudarna...*ler* 

Emma, detta är bokstäver och siffror försök få dom iordning.*asG*


//Bettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0